Onze school

Groeien met plezier: Een school waar een kind zich veilig voelt, leert om open te staan voor anderen en kan groeien met plezier. Dat is wat we onze leerlingen op De Windroos bieden.

Als een kind zich veilig en op zijn gemak voelt binnen de schoolmuren, komt het beter tot leren. Spelenderwijs uitdagen, zelf doen en ervaren: dát staat centraal op De Windroos. Ieder kind is anders en mag dat op onze school ook zijn.

We zorgen ervoor dat elke leerling de eigen talenten kan ontwikkelen en kijken naar de behoeften. Zo komt een kind tot leren en kan het groeien naar wie hij of zij echt is. De Windroos is een school waar respect, veiligheid, enthousiasme, samenwerking en kwaliteit de kernwaarden zijn. Door onze leerlingen deze zaken mee te geven, dragen we bij aan een betere samenleving en zijn de kinderen klaar voor de toekomst.

We zijn een kleine school, maar wel volwassen in ons lesaanbod. Iedereen kent elkaar en dat zorgt voor een gemoedelijke sfeer. De deur staat altijd open, ook voor (groot)ouders van onze leerlingen. Samen met hen kunnen we een kind het best begeleiden en laten groeien.

Groeien met plezier door:

• Kleinschaligheid en een persoonlijke benadering
  • Ons betrokken team
  • De Vreedzame School
  • Bewegend leren
  • Engels vanaf groep 1
  • Creatieve workshops
  • Zelf ontdekken, doen en verdiepen met topondernemers
  • Wetenschap en technologie
  • Moderne lessen